maandag 9 december 2013

Doel

Een paar weken geleden zijn we naar het havengebied van Antwerpen geweest. Onder de rook van de kerncentrale ligt het dorpje Doel.
Dit dorp is bijna helemaal ontruimd om plaats te maken voor de uitbreiding van de Antwerpse haven.
Mensen wonen er bijna niet meer, maar het is een eldorado voor fotografen.

Oud en nieuw vlak bij elkaar

Op de achtergrond de Antwerpse haven






Eenzaam en verlaten

Een blik op Doel






 

 



Helaas geen benzine meer

Hoe een verlaten dorp toch nog bijzonder kan zijn.
Op een volgend blog nog meer foto's

7 opmerkingen:

  1. Een prima serie heb je er kunnen maken, je foto's zijn echt super goed Bets.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o hier zou ik ook wel eens willen lopen(met camera) dit is toch wel heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bijzonder moet ik zeggen, kan me heel goed voorstellen dat het een eldorado is voor fotografen. Het doet me wel een beetje denken aan Ruigoord bij Amsterdam.
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kun je zeker mooie foto's maken Bets, dat heb je dan ook wel gedaan.
    Mooie serie, gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mam nadzieję, że wiatrak pozostanie. Z ciekawe strony pokazujesz opuszczone domu. Bardzo ładne. Pozdrawiam.
    Ik hoop dat de molen blijft. Met interessante pagina die u verlaten huis laten zien. Erg leuk. Jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bets, eigenlijk super triest dat zo'n dorp moet verdwijnen, maarja dat is de vooruitgang zullen we maar zeggen, voorlopig een mooi doel voor het schieten van toch wel bijzondere foto,s.
    Groet kees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi Bets :-)
    Ik had al wat gezien bij Janny maar jij laat hier ook een hele fraaie serie zien.
    Ik geloof onmiddellijk dat dit een eldorado is voor fotografen! Die molen in je eerste foto is echt een prachtige molen.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen