dinsdag 5 mei 2015

Lente

Het is nu tijd voor de vlinders. 

Toch nog het oranjetipje gevonden



Close up

Vrouwtje van het oranjetipje

Zandoogje



Dagpauwoog

Gehakkelde aurelia




Het is nu volop genieten van de bloesem









De boomgaarden staan er prachtig bij.






Tot slot nog een paar foto's van de bollenvelden



















Bloemen mozaiek


Dit keer een wat groter blog maar alles staat nu zo mooi in bloei,
 het kan zomaar over zijn.
We gaan er even tussenuit en ik hoop met mooie foto's terug te komen.

11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van het oranje tipje Bets, al zijn je andere foto's ook mooi om te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk lente feest bij jou op je blog waarvan het oranje tipje mijn favoriet is !! nog nooit heb ik die vast kunnen leggen wel zien vliegen maar nooit zien zitten op een bloem !! groet Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bets,
    Prachtig de Oranjetipjes, maar ook de bollenvelden en de fruitbomen zijn super om te zien.
    De bloemen mozaïek vind ik echt geweldig om te zien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, het voelt bijna als een persoonlijk cadeautje, al deze prachtige foto's met vlinders en bloemen waar we hier nog wel een week of zes op moeten wachten. Dank je wel Bets! Ik heb er erg van genoten!
    Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bets,

    wat een super fleurige blog, eerst
    als die kleurige vlinders en daarna de bloesems en tulpen,
    fantastisch!!
    Prachtige foto's! complimenten!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een oranjetipje! Wow, Bets, wat geweldig. Die zou ik best zelf eens willen zien, hoor. Geluksvogel! Je andere vlinders zijn ook heel mooi. Wat veel al. Je bloesem is schitterend. Dat is echt genieten. Tot slot al die prachtig bloeiende bollenvelden. Hele mooie serie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bets,
    het is inderdaad tijd voor de vlinders maar daar kan ik nog even niet achteraan :-) Je laat hier ook prachtige bloemvelden zien met tulpen en hyacinten. Geweldig kleuren en dit zien geeft je ook echt een lentegevoel.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig lenteblog Bets. Vooral het oranjetipje is erg fraai. Erg jammer dat dit vlindertje bijna niet voorkomt jn mijn omgeving. Ook je foto' s van de bollenvelden zijn erg mooi.

    Groetjes,René

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie macro's Bets.
    Je hebt er wel wat van gemaakt-leuk om te zien-echt mooi.
    Groeten uit n
    arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een blog om te genieten van de Natuur en alle mooie kleuren die het bied !!
    Ik vind ze allemaal heel erg mooi en het Oranje tipje staat op nummer 1 !!
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's, vooral de bollenvelden vind ik echt zo mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen